Kayıt ol Yardım Ajanda Arama Bugünki Mesajlar Forumları Okundu Kabul Et
Sudan Geçer Yollar Tepeler
Kayıt ol
Cevapla
 
Seçenekler Stil
  #1  
Alt 16.01.2019, 03:16
 
Üyelik tarihi: 27.11.2013
Mesajlar: 26
Standart Bu Yazılımcıdan Şikayetçiyim

Düzeni severim ben ; işi telefon üzeri anlatır ardından yazıya döker fiyat alırım. Sonrasında eklediğim bir şey var ise o söylemeden bunun içinde şu kadar fazla öderim hocam dert etme derim ki keza abimizlede öyle oldu. Ödeme nasıl olmalı derken ben ; 3'de 1'ini peşin alıp sonrasında ise teslim eder kalan ücretini alırım dedi. Yani herşey anlaşıldı ve ödemesini yaptım.

abimizle anlaşırken başka script gecikmesi var idi " Sen sıkıntı etme kardeşim " onuda yetiştiririm paran olduğunda atarsın " derdi. Çünkü o zamanlar aktif olarak 3 script ödemesi yaptım ve ekonomik eksiklik var idi yani kısa bir dertleşme idi. Hatta ben abi sen kodlamaya başladın mı başlamadın mı bile demem yardımlaşırdık php konusunda. Dünya tatlısı bir ailesi var kısa zamanda herkes birbirinin güvencesini kazanmıştı.

Sonra abimiz zor günler geçirdiği için kendi isteğim ile ek olarak 3'de 1 e yakın bir ödeme daha gerçekleştirdim böylece sistemin %50 sini ödedim ki eve ekmek girsin diye. İnsanlar zorluk çekmesin, işini yaparken gülümseyerek yapsın diye.

5 günde teslim ederim dediği iş, yaklaşık 2 haftayı geçti sorun yok geçsin, bir haber? ben araya araya ulaştım " bilgisayar arızası vs " dendi ok abi dedim canın sağolsun. Sonra 1 hafta daha geçti ne telefonlar açık ne skype.

Bu durum oluşacağını ilk başlarda hissedip abime dedim ki " bak abicim yoğunsun sen ödediğim bedeli önemseme boşver ben borç alır birşey yapar yeni bir arkadaşa veririm bu script benim için önemli 5 kişi bekliyor adamlar başka yerden alacak beni bekliyor dedim. " kendiside yok yok kardeşim sıkıntı etme o iş bende dedi.

Benim için paranın önemi yok, bunu tüm iş yaptığım arkadaşlar bilir, bu forumda sadece 2 kişiye para lafı yaptım onlardan da samimiyeti alamadığım için kendileride işi kabul etmedi yani resmi bir sorun yaşanmadı.

Şimdi benim çok çok zoruma gidiyor... Paramın gitmesi değil, muhattap alınmamak değil, yani abi dediğim adamın bunu yapması.

Zoruma giden olayda bu, anlatamadığım olay da bu. Ben bir iş mi istiyorum bedeli X ise X diyin. Süreci Z ise Z diyin ki bizde ticaretimizi öyle yapalım. Ben belirtmişim parayı kullanmıştır parasız kalıp başka iş almıştır bunların benim için önemi yok insan kuldur hata yapabilir. Güven verdiğin bu kişi sana para mühim değil ben başkasına vermek istiyorum sen yoğunsun dediğinde bari vicdanını dinlemeliydin.

Belki sıkıntısı var, belki ulaşamıyor yada ulaşacak durumu yok, belki bir rahatsızlık geçirdi herşey olabilir.

İş teslim süresi geçtikten sonra ulaştığım da da Çarşamba sende, Pazar sende , Salı sende ' ler oldu. Yine ses etmedim.

Sorun yaşarsınız, sıkıntı çıkar , herşey olabilir geçenlerde bende bir pansuman olayı geçirdim ama müşterilerime haber edip onlar geri iade demeden ben geri iadeleri yaptım.

Yani önce vicdan, önce insanlık, önce ahlak...

Allah kimseyi telefon kapattıracak bir hale sokmasın. Para falan umrumda değil, geri iade umrumda değil.

Hepimizden büyük Allah var. Yaradan var.
Alıntı ile Cevapla
Cevapla

Tag Ekle
sikayetciyim, yazilimcidan


Konuyu Toplam 1 Üye okuyor. (0 Kayıtlı üye ve 1 Misafir)
 
Seçenekler
Stil

Yetkileriniz
Sizin Yeni Konu Acma Yetkiniz var yok
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is Açık
Smileler Açık
[IMG] Kodları Açık
HTML-KodlarıKapalı
Trackbacks are Açık
Pingbacks are Açık
Refbacks are Kapalı